Op de homepagina heeft u een indruk kunnen krijgen van wat MijnLeenadvies inhoud en wat het voor u kan betekenen. MijnLeenadvies is er speciaal voor intermediairs die er zeker van willen zijn dat ook bij de verstrekking van consumptief krediet aan uw cliënten u aan alle eisen van de wetgeving voldoen. Maar dat is niet het enige! Door de eenvoudige opzet en gebruiksvriendelijke wijze waarop MijnLeenadvies in het gebruik is, zult u ook veel tijdwinst boeken. Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Aan de wet voldoen EN tijdwinst boeken!
Dat kan, omdat u met MijnLeenadvies alle vereiste aspecten en onderwerpen op een logische wijze en efficiënt in eerste instantie kunt invoeren via het aanvraagformulier en maar één keer hoeft in te vullen. Alle onderwerpen komen systematisch aan de orde waardoor u niets vergeet en er een vaste lijn zit in uw aanvraagproces. Onderstaand zullen wij de mogelijkheden verder toelichten.
Hiermee kunt u online een nieuwe kredietaanvraag bij CFSN Kredietendesk indienen. Nadat u de aanvraag heeft verzonden komt deze rechtstreeks in ons kredietsysteem binnen en u krijgt daarvan een bevestiging en een kopie van de kredietaanvraag. MijnLeenadvies beschikt over een database, zodat u met uw inlogcode te allen tijde direct uw kredietklanten kunt opvragen, eventueel wijzigingen aanbrengen en indien gewenst opnieuw versturen.
Als alle cliëntgegevens zijn ingevuld en de aanvraag is verzonden voert MijnLeenadvies de quickscan uit. U ziet in één oogopslag waar knelpunten kunnen ontstaan of kansen liggen bij het afsluiten van het consumptief krediet. U heeft nu de mogelijkheden uw klanten te wijzen op de gesignaleerde knelpunten en daarvoor oplossingen te bieden om zo te komen tot het verstrekken van een passende- en verantwoorde lening.
Nadat de quickscan is uitgevoerd heeft u een goed beeld van de mogelijkheden en de risico’s. Uw cliënt geeft u na het invullen van het “Klantprofiel” een duidelijk beeld omtrent kennis en ervaring op het gebied van lenen, wat de wensen zijn, welke risico’s men wel en niet wil nemen etc. Na de “Inventarisatie” in MijnLeenadvies, kunt u de kredietaanvraag afronden door de “Analyse” uit te voeren om vervolgens “Uw advies” tot stand te brengen in de Adviesmodule en bij Motivatie uw motivering daarbij te vermelden. Een rapport maakt uw advies compleet.
Mocht u bij het verzenden van een kredietaanvraag bepaalde informatie willen meegeven die belangrijk is voor de beoordeling van het krediet, dan kunt u deze opmerkingen toevoegen.
Zo zijn er nog enkele toepassingen die handig kunnen zijn bij de verwerking van uw consumptief kredietaanvragen. Via de button DEMO op onze website kunt u er meer informatie over krijgen. Voor een uitgebreide demo kunt u ons te allen tijde bereiken via 088-237 60 60 (keuze 1 afd. Sales & Support), via de contactpagina of direct informatie aanvragen via bovenstaande button MijnLeenadvies aanvragen.
CFSN Kredietendesk B.V.
Demmersweg 21
7556 BN Hengelo
Postadres:
Postbus 574
7550 AN Hengelo
T 088 - 23 76 060
E info@mijnleenadvies.nl
Op de hoogte willen blijven van het laatste nieuws? Meldt u aan!